Пожирачі часу

Більше ніж 80% працюючих під час роботи відволікаються на новини, приватну пошту, соціальні мережі. Такі дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту grc.ua.


У дослідженні взяло участь 2753 респондентів різних вікових, професійних та майнових груп. 95 % опитуваних постійно працюють за комп’ютером, саме їх думка цікавила нас при визначенні найбільших «пожирачів часу».


Більшість опитуваних проводять на роботі до 9 годин і майже кожен з них присвячує час не лише робочим завданням, але і перегляду веб-ресурсів, іграм, приватному спілкуванню. При цьому зв’язку між тривалістю робочого дня та часом, проведеним за «неробочими задачами» немає (коефіцієнт кореляції між цими показниками незначний).


В ході опитування респондентам було запропоновано обрати один чи кілька найпопулярніших способів відволіктись від роботи. Лідирують такі заняття як перегляд особистої пошти, прочитання новин, популярні також соціальні мережі та спілкування в месенджерах . Однак останнє часто є частиною робочого процесу, а спілкування, наприклад, по Скайпу одночасно є і приватним і робочим (про це респонденти зазначали в коментарях). Також частиною робочих обов’язків іноді називали перегляд новин чи соціальних мереж.



Більш ніж 20% опитуваних виявились надзвичайно сумлінними працівниками – вони користуються вказаними ресурсами не частіше одного разу на день (11,84%) або не користуються ними взагалі (10,50%). Ті ж респонденти, які користуються «неробочими» ресурсами щоденно, витрачають на це не так вже й багато часу – приблизно 70% опитаних проводять за цим заняттям не більше години.



Саме «четвірка лідерів» найпопулярніших відволікаючих інтернет-ресурсів забирає найбільше часу у респондентів. Найбільше респондентів головним пожирачем часу назвали прочитання новин (26%), майже однакова кількість опитуваних (15-19%) вважає що найбільше часу вони витрачають на прочитання приватної пошти, соціальні мережі та спілкування в чатах.



На думку більшості опитуваних відключення від «неробочих» ресурсів ніяк не вплине на їх продуктивність праці, лише 12% вважають, що продуктивність збільшиться, приблизно така ж кількість респондентів вважає, що продуктивність зменшиться.


Основним мотивом використання неслужбових ресурсів у робочий час більше ніж дві третини респондентів називають відпочинок і переключення уваги.



Незважаючи на велику кількість зовнішніх відволікаючих факторів (соціальні мережі, новини, відео), факторами які найбільше знижують продуктивність праці були названі фактори внутрішні - несподівані доручення, наради, відповіді на листи, спілкування з колегами, доробляння чужої роботи. Сумарно більш ніж 70% респондентів називають ці фактори головними причинами зниження продуктивності праці.




Результаты предыдущих исследований







Facebook





Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@grc.ua , або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@grc.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.





Понравилась статья? Расскажите о ней друзьям:






Твой Мир