Як створити успішне резюме
Поделиться: Щоб знайти хороше місце в теперішніх умовах «важкого» ринку праці, важлива не лише кваліфікація працівника, але і його «упаковка» — зовнішній вигляд, резюме, рекомендації. Особливо важливе резюме — саме воно створює в майбутнього роботодавця перше враження про кандидата. Дослідницький центр Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна з’ясовував, чого ж не повинно бути в резюме пошукача. Резюме повинно створювати якомога краще враження. Іншими словами, до написання резюме слід підходити так само ретельно, як і до вибору одягу для співбесіди. Навіть якщо ви — слюсар-монтажник вищого класу, в описі ваших навичок і досвіду роботи не повинно бути жодної граматичної або синтаксичної помилки. Найкращий спосіб уникнути їх — перечитати резюме перед відправкою роботодавцю. У резюме обов'язково повинні бути вказані: приклади найбільш видатних досягнень кандидата, його фото, інформація про володіння мовами, приклади найбільш успішних проектів та контакти тих, хто може його порекомендувати.
78% рекрутерів позитивно оцінюють наявність бажаної зарплати в резюме . З одного боку, це відразу ж дозволяє їм відібрати тих кандидатів, запити яких найбільш адекватні й відповідають їхньому рівню кваліфікації. З іншого боку, це дозволяє уникнути безглуздих співбесід, коли пропонований рівень оплати очевидно здасться пошукачеві надто маленьким. Більше ніж половині рекрутерів буде приємно читати про хобі та захопленнях кандидата , оскільки це допомагає побачити, чим загалом цікавиться людина, і дає загальне уявлення про його особистість. Резюме повинно бути унікальним не тільки для самого кандидата, але і для HR-спеціаліста, якого в принципі здивувати дуже складно, а ще складніше — здивувати у позитивному сенсі. Тим не менше, знаходяться і ті рекрутери, яким такого плану інформація може здатися зайвою. Втім, таких мало: тільки один спеціаліст із 20.
Більше за все рекрутерів дратують граматичні помилки. 87% менеджерів із персоналу дуже негативно оцінюють наявність граматичних помилок у резюме, а це значно знижує шанси пошукача добитись бажаної посади. Байдужий до граматики лише один із десяти рекрутерів. На другому місці — помилки в датах, цифрах, номерах телефонів. На це негативно реагують три чверті опитаних нами HR-ів. У жодному разі пошукачам не варто вказувати в резюме конфіденційну інформацію про попереднє місце роботи. Це не тільки може зашкодити колишньому роботодавцю, але й справляє погане враження на майбутнього наймача. Не варто також використовувати стандартні фрази, які можна знайти в шаблонних резюме на різноманітних інформаційних ресурсах. Резюме, що містить банальне «креативний, активний, командний гравець», точно не сподобається кожному третьому HR-спеціалісту. Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу grc.ua. Загалом було опитано 476 HR-спеціалістів. |
|
Комментировать:
|