Статьи

Встигнути за 10 секунд: яке резюме приверне увагу рекрутера

Фахівці з підбору персоналу зізнаються: часто на перший перегляд резюме вони витрачають не більше 10 секунд. За цей час вони вирішують, чи варто читати CV далі або одразу відмовити. Розповідаємо, що ж відрізняє резюме, яке приверне увагу навіть за такий обмежений строк.

ВІДПОВІДНІСТЬ ВАШОЇ МЕТИ (БАЖАНОЇ ПОСАДИ) НАЗВІ ВАКАНСІЇ

Якщо в компанії відкрито вакансію бренд-менеджера, то насамперед рекрутер розглядатиме резюме бренд-менеджерів. Звучить логічно, чи не так? Проте, на жаль, часто кандидати нехтують цим простим правилом. Вони розмірковують десь так: «Я працював маркетологом, і зараз шукаю вакансії для маркетологів. Але я володію всіма навичками, які зазначені в описі цієї вакансії бренд-менеджера. Тому відправлю своє резюме ще й сюди». Але якщо рекрутер отримає велику кількість відгуків на свою вакансію, то не матиме часу на те, щоб розглядати такі напіврелевантні резюме.

Як застосувати: На щастя, на grc.ua ви можете створити до 20 резюме, 5 з яких зробити активними. І кожне з них присвятити окремій спеціалізації. І відправляти резюме бренд-менеджера на вакансії бренд-менеджерів, а резюме маркетолога – на вакансії маркетологів.

Встигнути за 10 секунд: яке резюме приверне увагу рекрутера

ВРАЖАЮЧИЙ ДОСВІД

Йдеться як про компанії, де ви працювали, так і про ваші посади. Наприклад, чи прослідковується у вашому резюме кар'єрний шлях? Якщо ні, то у рекрутера можуть виникнути сумніви, чи орієнтовані ви на успіх у роботі. До того ж варто подумати про те, щоб у вигідному світлі подати компанії, де ви працювали.

Як застосувати: в опис компанії, крім стандартних галузі та сайту, включіть якісь цікаві факти про вашого колишнього роботодавця. Наприклад, «Компанія співпрацює з 3000+ постачальниками та має понад 50 тис. клієнтів» або «У 2020 році компанія увійшла у ТОП-10 продуктових ритейлерів України за кількістю магазинів». Звісно, обов’язково впевніться, що факти, які ви описуєте, не підпадають під поняття комерційної таємниці. А от при описі ваших обов’язків переконайтеся, що з кожним новим місцем ви отримували нові зони відповідальності або розширювали свій функціонал.

«ОЦИФРОВАНІ» ДОСЯГНЕННЯ

Цифри – це найчастіше про досягнення. Вони про те, що ви не просто виконували якісь рутинні завдання, а були ефективним і продуктивним співробітником. До того ж при побіжному перегляді резюме цифри більше впадають в очі.

Як застосувати: по-перше, використовуйте в резюме дієслова. Наприклад, напишіть замість «Ведення перемовин з клієнтами» щось на кшталт «За рік провів 30 зустрічей з новими потенційними клієнтами, в результаті яких було укладено 15 договорів». По-друге, як ви бачите в прикладі, цифри виглядають дуже виграшно, тому варто максимально їх використовувати в резюме. Якщо ж це неможливо, можна згадати про якісні показники вашої діяльності. Наприклад, ті, хто шукає роботу бухгалтером, можуть написати в своєму резюме: «Оптимізував структуру фінансово-бухгалтерської служби компанії».

Встигнути за 10 секунд: яке резюме приверне увагу рекрутера

НАЯВНІСТЬ КЛЮЧОВИХ СЛІВ З ОПИСУ ВАКАНСІЇ

Відкриємо секрет (який насправді також звучить досить очікувано): більше шансів перейти у шорт-лист мають ті резюме, які містять ті ж формулювання, що й опис вакансії.

Як застосувати: перед відправленням резюме передивіться опис вакансії та зіставте зі своїм CV. Можливо, щось з того, що вимагається у вакансії, ви вмієте та знаєте, але забули про це написати або по-іншому сформулювали. Якщо ж ви витратите певний час та зробите резюме співзвучним вакансії, то збільшите свої шанси на запрошення на співбесіду.

ЛАКОНІЧНІСТЬ

Яким би великим не був ваш досвід та, відповідно, резюме, рекрутер витратить на нього стільки ж часу, як і на всі інші. Тобто складати занадто об’ємне CV немає сенсу. Ба більше, це може зіграти навіть проти вас: найважливіші моменти, які відрізняють вас від інших кандидатів, «розмиються» і рекрутер просто не зверне на них увагу.

Як застосувати: безжально видаляйте весь нерелевантний або застарілий досвід. Якщо наразі ви претендуєте на керівну посаду або посаду провідного спеціаліста, то ваш досвід молодшого помічника відділу не дуже зацікавить рекрутера. Якщо ви в перші роки свого трудового життя підпрацьовували репетитором, то можете про це не писати, претендуючи на посаду маркетолога. Якщо ви маєте понад 10 років досвіду, то максимально розпишіть останні 5, а все, що було давніше за 10 років, можете навіть видалити або описати буквально 1-2 реченнями.

Встигнути за 10 секунд: яке резюме приверне увагу рекрутера

До того ж пам’ятайте, що ваше резюме має бути добре відформатоване (наприклад, з використанням маркованого списку) та не містити жодних граматичних і орфографічних помилок.

Вакансии дня

Комментарии