Статьи

Як HR-спеціалісти встигати відслідковувати всі зміни? Слухати подкасти!

HR-індустрія зазнала безліч змін. Кожен день в ній з'являються нові рішення, ідеї та тренди, які можуть бути цікаві тим, хто працює в цій галузі. І багато висококласних фахівців готових ділитися своїми напрацюваннями.

Компанія PeopleForce запустила унікальний проект - перший український подкаст PeopleCast. Це серія подкастів, в яких провідні HR-фахівці та власники бізнесу України діляться своїм досвідом і розповідають про те, як змінити ставлення до співробітників, зробити HR-процеси максимально ефективними, як сформувати корпоративну культуру компанії і створити справжню dream-team.

Як HR-спеціалісти встигати відслідковувати всі зміни? Слухати подкасти!

Першим гостем була Вікторія Сиротенко, засновник школи Digital HR. Поговорили про автоматизацію HR-процесів, Вікторія розповіла, з чого краще починати автоматизувати процеси. Для початку, варто звернути увагу на те, щоб підібрати HRМ-систему, яка допоможе у вирішенні рутинних завдань. Вікторія радить HR-фахівцям не боятися ініціювати автоматизацію. Саме вона допоможе бізнесу динамічно розвиватися і, незважаючи на певні витрати на етапі впровадження, заощадити в перспективі. Щоб автоматизація пройшла успішно, необхідна не тільки злагоджена робота HR-відділу, а й підтримка юридичної служби та IT-фахівців. Спільними зусиллями автоматизувати роботу відділу можна за півроку.

Як HR-спеціалісти встигати відслідковувати всі зміни? Слухати подкасти!

Михайло Притула, засновник Pritula Academy та HR Ambassador компанії PeopleForce, у другому випуску розповів про те, як проводити дослідження в HR і виявляти неефективних співробітників. За його словами, дослідження обов'язково повинні включати в себе такі базові метрики, як показник внутрішньої лояльності, залученість, терміни закриття вакансій і плинність. Також поговорили про те, що чекає HR-індустрію після карантину. На його думку, криза знищить слабкий бізнес і компаніям потрібно буде подвійно уважно ставитися до підбору персоналу, щоб відгородитися від неефективних співробітників. Найкраще, якість роботи людей оцінювати за допомогою системи OKR, яку необхідно впроваджувати починаючи з топ-менеджменту.

Як HR-спеціалісти встигати відслідковувати всі зміни? Слухати подкасти!

Третій подкаст був присвячений інтерв'ю з Ксенією Швед. Вона розповіла про формування корпоративних цінностей, амбасадорів та створення HR-бренду компанії. На думку спікера, корпоративні цінності повинні допомагати досягати поставлених цілей. Про них необхідно замислюватися вже на етапі створення компанії, так як вони регулюють її діяльність на всіх етапах розвитку. Цінності – ключовий елемент для формування HR-бренду. Саме він є комплексом інформації, яку отримують потенційні співробітники. У формуванні HR-бренду активну участь беруть амбасадори - ті співробітники, які несуть в маси інформацію про компанію, часто за власною ініціативою.

Як HR-спеціалісти встигати відслідковувати всі зміни? Слухати подкасти!

В подкасті з Валерією Мерзлікін, ex. НR Business Partner в StarLightMedia, ex.НR-консультантом Міністерства культури, молоді та спорту України обговорили, як розвивати культуру залученості в компанії, як будувати комунікацію між керівництвом та співробітниками, а також про особливості роботи в державній організації. За словами Валерії, для того, щоб співробітники були мотивовані працювати якнайкраще, необхідно дотримуватися кількох умов. Всі співробітники повинні розуміти і приймати спільні цілі. Також важливо, щоб у них була можливість здійснити зворотний зв'язок. А третьою умовою є середовище в компанії, яке дозволяє залучати та утримувати хороших співробітників.

Як HR-спеціалісти встигати відслідковувати всі зміни? Слухати подкасти!

Лариса Онипко, керівник премії «HR-бренд України», розповіла про найбільш успішні кейси, які використовують компанії в роботі з персоналом та про зміни, які відбулися в структурі премії «HR-бренд України», зокрема, про впровадження тематичних номінацій. До речі, до 31 серпня придбати квитки на ювілейну, десяту, Премію HR-бренд можна зі знижкою 25%. У квиток входить: доступ до онлайн-трансляції Премії; можливість переключатися між 2 секціями, де номінанти презентують свої проєкти; пакет презентацій спікерів та короткий опис проєктів номінантів. У програмі конференції:

  • Антикризовий HR у нових реаліях
  • Цифрова трансформація бізнесу та нарощування digital- skills працівників
  • Створення сучасних систем навчання та розвитку персоналу
  • Трансформації корпоративної культури для досягнення бізнес-цілей та реалізації стратегії бізнесу
  • Побудова бренду роботодавця та HR-маркетинг в дії: Candidate experience&Employee experience
  • Ррограми з розвитку лідерів
  • Well-being проєкти
  • Підвищення привабливість галузі та престижу робочих професій
  • Як залучати талановиту молодь та допомогти їй реалізувати свій потенціал в Україні
  • Як створити умови для волонтерського руху для розвитку талантів компанії

А з першими п'ятьма подкастами PeopleForce вже зараз можна ознайомитися на сайті PeopleForce в розділі «HR Подкасти» або ж на каналах SoundCloud, Telegram, Apple Podcasts, Google Podcasts, YouTubе.

Вакансии дня

Комментарии