Статьи

Реклама більше не працює, або три питання для ефективного партнерства

У сучасному світі, переповненому інформаційним шумом, пряма реклама стає все менш ефективною. Заклики «в лоб» купити ваш товар, скористатись послугою чи обрати вашу компанію в якості роботодавця та відгукнутися на вакансії залишаються непоміченими цільовою аудиторією. Чому? Вони елементарно тонуть серед тисячі подібних рекламних кампаній. До того ж наш мозок, втомлений від перманентного інформаційного потоку з проханням “Обери мене”, блокує чергове подібне повідомлення. Тому у 2020 році більше компаній, які хочуть ефективно взаємодіяти з аудиторію, вдаються до маркетингових активностей, які дозволяють обійти ці блоки у сприйнятті. Наприклад, до колаборацій та партнерсього маркетингу. Проте не всяке співробітництво є дійсно взаємовигідним. Експерти grc.ua розповідають, як обрати партнера для спільного просування, щоб потім не жалкувати про марно витрачені ресурси.

Це просто бізнес

Перед тим, як прийняти рішення про партнерство з будь-якою компанією чи підтримку того чи іншого заходу, важливо відповісти собі на питання “Навіщо нам це робити”. Якщо ви не зможете цього зробити, то опинитеся з «білим слоном». Так Сержіо Зімен, один з провідних фахівців по рекламному бізнесу, назвав партнерство, яке абсолютно не відповідає цілям і ніяк не пов'язане з цільовими споживачами. Здається, ніхто з нас не хотів би опинитися сам на сам з цим “білим слоном”. Проте якби все було так просто, то ми не бачили регулярно приклади невдалих колаборацій та партнерств. Отже, приводимо три головні питання, відповіді на які ви маєте знати, вибираючи партнера:

Реклама більше не працює, або три питання для ефективного партнерства“Наша злагоджена, якісна і своєчасна робота, дозволили нам здійснювати свою діяльність і залучати нових клієнтів, підтвердити лідерську позицію та високі рейтинги”.
Андрій Кривокоритов, Founder & CEO Brain Source International

Реклама більше не працює, або три питання для ефективного партнерства“Для ARENA CS - це можливість отримати зворотний зв'язок про організацію заходу від ТОП-представників ринку прямо під час проведення конференції та церемонії.”
Юлія Гулевич, партнер ARENA CS

Реклама більше не працює, або три питання для ефективного партнерства

Скажи мені, хто твій партнер, і я скажу, хто ти

Проблема партнерської та спонсорської співпраці в тому, що її ефективність буває важко виміряти. Адже стандартні методи оцінки, наприклад, рекламної діяльності, до неї не зовсім коректно застосовувати. Ваш логотип буде розміщено на заході, який відвідає мільйон людей? Чудово, але де гарантія, що гості його помітять та запам'ятають? Що в них виникне позитивна асоціація між вашої компанією та заходом?

Тому, обираючи партнера, варто брати в розрахунок дещо інші аспекти:

Звичайно, що все вищесказане не значить, що ефективність партнерської та спонсорської взаємодії взагалі неможливо виміряти і потрібно орієнтуватись на емоційні асоціації. Ні, ще до початку активної взаємодії потрібно визначити важливі для вас метрики: OTS проєкту (або opportunity to see - частота контактів аудиторії з вашим повідомленням), PR Value (еквівалент рекламної вартості, тобто скільки б коштував матеріал, що вийшов в результаті PR-активності, якби він публікувався як рекламний), кількість прямих і непрямих контактів, кількість продажів, зібрана клієнтська база і т.д. Проте досягти цих цілей без виконання та врахування згаданого вище неможливо.

Реклама більше не працює, або три питання для ефективного партнерства«Працюючи з партнерами, ми перш за все визначаємо основні потреби бізнесу і приоритетні цілі стосовно співпраці в Премії. Партнерство повинно додавати цінності обом сторонам, і варто зразу оговорювати критерії, як будемо міряти ефективність проявів, що очікуємо в результаті партнерства. Посилюючи один одного, доповнюючи компетенції за рахунок партнерства, можна створити в такій колаборації унікальний контент, цікаві рішення, які чіпляють аудиторію, запам’ятовуються і несуть додаткову цінність усім сторонам партнерства.»
Лариса Онипко, керівниця Премії HR-бренд

Лариса Онипко, керівниця Премії HR-бренд, зазначає: «Зараз у нових реаліях з Covid 19, коли конференції та інші бізнес-івенти перейшли в digital-формат, Премія HR-бренд теж оновлюється. Цього року ми підводимо підсумки Премії у 2 форматах: онлайн кейс-конференція Премії HR–бренд 1 жовтня, де номінанти Премії презентують свої проєкти, та церемонія нагородження переможців 5 листопада, плануємо як офлайн, так і онлайн-формат. Партнери Премії можуть започаткувати свою тематичну номінацію, продемонструвати експертність у виступах, модерації секцій, статтях та коментарях, а також використати можливості Премії та рекламні інструменти сайту grc.ua для просування продуктів чи послуг, бренду компанії. В нашому арсеналі партнерських програм є комплексні employer-branding програми, до яких увійшли рекламні прояви і PR-просування, активне промо партнера, його бренда роботодавця і його послуг».

Якщо ви хочете дізнатись більше про можливості для партнерів Премії HR-бренд Україна 2020, звертайтесь за телефоном 044 230 87 39 або адресою: info_ukraine@grc.ua.

Вакансии дня

Комментарии