Статьи

Антикризові HR-рішення: досвід компаній-учасників Премії HR-бренд 2020

Криза рано чи пізно закінчиться – так було завжди. Однак, щоб вийти з неї з найменшими економічними втратами і швидко стати на ноги, жодна компанія не може обійтися без найголовнішого капіталу – своїх працівників.

Цього року оргкомітет Премії HR-бренд Україна започаткував спеціальну тематичну номінацію «Антикризовий HR», щоб акумулювати той унікальний досвід бізнесу у роботі з людьми в період пандемії.

Серед проєктів, які подані на здобуття Премії HR-бренд 2020, хочемо відмітити комплексні антикризові підходи бізнесу до пандемії Covid-19 та карантинних умов роботи працівників.

Це антикризові рішення, які направлені на переведення працівників у віддалений формат роботи, підтримку їх ментального та фізичного здоров’я, створення нових підходів до залучення працівників на карантині, допомога медичним закладам у регіонах і містах, де знаходяться офіси компаній.

Більш детально про проєкти учасників Премії можна дізнатися 5 листопада 2020 року на онлайн церемонії нагородження переможців Премії HR-бренд Україна.

Доступ до онлайн-трасляції вільний за умови попередньої реєстрації.

Проєкт компанії SoftServe «Knock Out COVID-19»

SoftServe — провідна глобальна ІТ-компанія з українським корінням, що працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг. SoftServe є однією з найбільших компаній-розробників програмного забезпечення у Центральній та Східній Європі та є другою за кількістю працівників ІТ-компанією в Україні. Більше 8000 співробітників працюють у європейських та американських офісах компанії, що знаходяться у 12 країнах.

У час розпалу пандемії компанія SoftServe взяла на себе обов’язок потурбуватися про безпеку та здоров’я своїх співробітників, інтереси клієнтів та громад. Пріоритетною задачею для SoftServe є пройти цю кризу з мінімальними втратами, зберегти робочі місця та клієнтів, а також підтримати працівників та локальні спільноти у цей непростий період.

Основні моменти проєкту:

Завдяки таким діям, загальний показник залученості працівників SoftServe вдалося втримати на рівні 75% (дані за 1 та 2 квартал 2020)

Проєкт компанії KERNEL «СтопКоронавірусРазом»

Kernel – найбільший у світі виробник і експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. Частка компанії в світовому експорті соняшникової олії становить близько 15%. Свою продукцію Kernel поставляє у понад 80 країн. У Kernel працює понад 13 тис. працівників.

2020 рік став справжнім викликом для співробітників медичної сфери та перевіркою на стійкість для українського бізнесу. Заспокоїти і захистити співробітників, а також зберегти заплановані темпи виробництва під час пандемії – надважлива місія Kernel у розпал сезону і карантину. Посівна на полях повинна стартувати вчасно, олійноекстракційні заводи мали працювати на повну потужність, елеватори – зберігати й відвантажувати продукцію, а портовий термінал – експортувати продукцію у 80 країн світу.

Ще один серйозний і відповідальний крок – координація Штабу для боротьби з коронавірусом у Полтавській та Кіровоградській областях. Команда компанії займалася як закупівлею, так і доставкою до лікарень експрес-тестів, засобів індивідуального захисту, антисептиків і дезінфекторів, медикаментів і медичного обладнання. В цілому на ці потреби спрямовано 150 млн гривень.

Завдяки комплексній програмі дій щодо забезпечення безперервності бізнесу, виробничі та фінансові плани виконано на 100%, а соціально відповідальна позиція Kernel та координація Штабу для боротьби з коронавірусом у Полтавській та Кіровоградській областях забезпечили відсутність масової захворюваності в Компанії (тільки поодинокі випадки) і зберегли стабільну ситуацію у регіонах: показник захворюваності на COVID-19 в Полтавській та Кіровоградській областях один із найнижчих в країні.

Проєкт компанії razom communications «Б Л И Ж Ч Е. Навчайся. Спілкуйся. Тренуйся. Знай»

razom communications – україно-британська група компаній об'єднує комунікаційні медіа агенціїInitiative, Universal McCann, Havas Media Ukraine і креативну агенцію FCB Kyiv.

Основна мета проєкту «БЛИЖЧЕ» razom communications - підтримати ефективність співробітників на віддаленій роботі, залучити до неформальної комунікації для зміцнення дружніх відносин, наростити експертизу колективу і підвищити довіру до нового СЕО.

Проєкт razom communications складається з 4 етапів/напрямків: навчайся, спілкуйся, тренуйся, знай, - щоб зачепити кожну сферу життя працівників, від роботи і дружби, до їх здоров’я. Усі етапи проекту було реалізовано у кризовий період, власними силами HR-команди та без та належного фінансового бюджетування.

Завдяки проєкту «Б Л И Ж Ч Е. Навчайся. Спілкуйся. Тренуйся. Знай» зросла внутрішня експертиза команди, проведено 25 тренінгів, навчено 95% співробітників; збільшилась кількість неформального спілкування. Telegram-канал спонукає співробітників до дружньої бесіди, обговорення новин тощо: 80% співробітників підписані на канал, 90% підписників в середньому переглядають публікації щодня; 100+ постів на 10 різних рубрик. За рахунок психологічної та моральної мотивації збільшилась лояльність співробітників, створено коло довіри до керівництва і компанії, що підтверджує опитування співробітників про їх моральний стан на самоізоляції; збільшилась обізнаність співробітників про життя razom.

Більш детально про проєкти учасників Премії можна дізнатися 5 листопада 2020 року на онлайн церемонії нагородження переможців Премії HR-бренд Україна.

Доступ до онлайн-трасляції вільний за умови попередньої реєстрації.

Цього року на здобуття Премії HR-бренд Україна, авторитетного незалежного конкурсу в галузі HR і управління людським капіталом, було подано 40 проектів від 33 компаній.

Номінанти Премії HR-бренд 2020: 1+1 media, ArcelorMittal, Bayadera Group, CRH, Credit Agricole Ukraine, DataArt, Domino's Pizza, Eldorado, EPAM, Genesis, JTI, Kernel, INTEGRITES, Intellias, Parimatch Tech, razom communications, SoftServe, StarLightMedia, TEDIS Ukraine, VARUS, Агропросперіс, Агротек, Альфа-Банк, Золотий Вік, Лантманнен Акса, Маріупольська міська рада, Національний банк України, Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат, ПУМБ, Сільпо, УКРСИББАНК, Укргазвидобування, Укренерго.

5 листопада 2020р. ми дізнаємося, хто з цих компаній став переможцем Премії та увійшов у ТОП-трійку кращих роботодавців у певній номінації. Будь разом з тими, хто створює історію HR!

З питань участі у Премії HR-бренд Україна як номінанта чи партнера, звертайтеся за телефоном 38 (044) 230 87 39 або на поштову скриньку l.onypko@grc.ua

Партнери: Сингента Україна — Експертний партнер, PWC — Незалежний експерт з підрахунку голосів, Академія ДТЕК — Партнер Премії, ARENA CS — Еvent-партнер, PepsiCo — Партнер Премії, ORIFLAME — Партнер краси

Інформаційні партнери: EBA, АСС, LIGA.net, RAU.UA, РБК-Україна, comments.ua, AgroPortal.ua

Вакансии дня

Комментарии