Оксана Ізмайлова, CHRD PIN-UP Global: «Для нас важливо, щоб кожен співробітник відчував повагу і турботу»

PIN-UP Global — це унікальна екосистема незалежних компаній-однодумців, залучених до життєвого циклу розважальних продуктів та послуг у різних країнах світу. З початком війни в Україні PIN-UP не припинив роботу — компанії екосистеми продовжують працювати й формувати професійні команди.

Про те, як PIN-UP Global розвиває своїх спеціалістів, що робить для підтримки співробітників та як допомагає державі, — в інтерв’ю Оксани Ізмайлової, CHRD PIN-UP.

— Оксано, розкажіть, яким роботодавцем є PIN-UP Global?

— PIN-UP Global завжди дивиться у майбутнє і не боїться викликів, розвиває своїх людей і пишається своєю командою. Ми в PIN-UP дуже цінуємо професіоналізм співробітників, відповідальне ставлення до роботи, вміння працювати з нашою швидкістю, активну позицію, а також розуміння того, як їхня робота впливає на весь бізнес та його результати. Ми за довгострокову співпрацю і готові всіляко допомагати у професійному зростанні нашим співробітникам. А ще PIN-UP — це про людей. Для нас важливо, щоб кожен співробітник відчував повагу і турботу.

— Сьогодні прогресивні та дбайливі компанії активно впроваджують well-being та інші програми. Чи робить щось подібне PIN-UP Global для своїх співробітників?

— Звісно. Я взагалі вважаю, що well-being — важлива складова роботи кожної компанії, не тільки екосистеми PIN-UP Global. І сьогодні це вже не забаганка, а необхідність. Добробут і здоров’я співробітників мають бути в пріоритеті завжди.

З початком війни PIN-UP не припиняв дбати про своїх людей — на сьогодні у компаніях продовжує діяти медичне страхування, а також працює корпоративний психолог, який завжди готовий надати допомогу кожному співробітнику.

Ми в PIN-UP дуже багато уваги приділяємо мотивації наших співробітників, для нас це надзвичайно важливо. Саме тому вся HR-команда PIN-UP заточена на те, щоби вчасно виявляти демотиваторів та усувати їх — з’ясовувати у співробітників їхні можливі проблеми, потреби й допомагати вирішувати їх.

Але люди PIN-UP Global не тільки добре працюють (посміхається — ред.). Ми ще й дуже активні. До війни наші співробітники брали участь у чисельних спортивних змаганнях, конкурсах. Маємо свої футбольні та волейбольні команди, в наших офісах є можливість займатися йогою. Часто до подібних активностей ми залучаємо сім’ї наших співробітників.

— Оксано, що ви думаєте про інвестиції у співробітників та чи сприяє PIN-UP Global професійному розвитку своїх людей?

— Це найбільш виправдані й довгостроково правильні інвестиції, які дають прибуток і співробітникам, і компаніям. Ми в PIN-UP сплачуємо зовнішню освіту співробітників, організовуємо внутрішню. Наші люди регулярно беруть участь в українських та міжнародних конференціях.

Одним із найважливіших освітніх напрямів є навчання менеджменту наших керівників, адже тільки із сильною управлінською командою можна масштабувати бізнес.

— Ви впроваджуєте міжнародні практики в професійний розвиток команд?

— Створюючи HR-процеси, ми спираємося на успішний досвід європейських та американських компаній. Хоча східна культура, в якій сповідується постійне вдосконалення продукту, процесу, нам теж дуже близька. Всі ці підходи ми адаптуємо під менталітет тієї країни, в якій працюємо.

Ми постійно обмінюємося досвідом між офісами, їздимо у відрядження. Тому релокейт у PIN-UP — це норма.

— Як PIN-UP Global підтримав співробітників із початком війни в Україні?

— У перші дні війни всі співробітники PIN-UP в Україні потребували моральної підтримки, тверезої оцінки того, що відбувається, і, звісно, допомоги в прийнятті рішень. Ми були з командою на зв’язку 24/7 — шукали житло, проводили консультації, знаходили те, в чому була потреба. Як я вже згадувала, організували для співробітників психологічну допомогу. Ми уклали угоду із психологом, який спеціалізується на кризовій терапії. Це виявилося дуже важливою частиною підтримки команди в цей непростий період.

Ми, звісно, відчули, що всім необхідні гроші, тому виплати не припинялися. Навпаки — співробітники отримали позаплановий аванс. А на початку березня, крім зарплати, ми виплатили кожному додаткові кошти. Ми розуміли, що це допомога не лише співробітникам, а і їхнім родинам.

Також бачили потребу в продуктах та медикаментах. Ми розвозили їжу співробітникам та їхнім родинам, купували ліки. З першого дня війни постійно були з усіма на зв’язку й щодня ставили їм три важливих питання: де ти? там безпечно? яка допомога тобі потрібна?

Хочу сказати, що ці важкі місяці нас неабияк об’єднали. Команда PIN-UP Global — це неймовірні люди з великим серцем і щирим бажанням допомогти кожному. І саме робота в ці важкі для усіх нас дні стала для більшості співробітників рятівним острівцем, який допомагав залишатися в нормі й не давав з головою поринути в жах новин.

— Оксано, чи відбувалася масова релокація співробітників в інші регіони України або за кордон?

— Ми не проводили централізованої релокації співробітників. І, чесно кажучи, до останнього не вірили, що почнеться війна. Ми допомагали з переїздом тим співробітникам, які не могли самостійно вирішити питання зі своєю евакуацією. Але це відбувалося не масово, а індивідуально.

Окрім цього, вже під час війни ми займалися підбором спеціалістів на вакансії в офіси інших країн. Ще до війни готувалися до відкриття нового офісу у Варшаві. У березні він вже запрацював.

— Не можу не запитати про благодійність, адже сьогодні ми бачимо як вся країна об’єдналася навколо спільної мети — вистояти та перемогти. Хтось допомагає ЗСУ, хтось — переселенцям та постраждалим від військових дій. Що робить PIN-UP Global?

— З початку війни керівництво компанії PIN-UP Ukraine, що є ліцензійним представником ринку онлайн-гемблінгу в Україні, прийняло однозначне рішення щодо допомоги.

Компанія підтримує волонтерів, співпрацює з військовими адміністраціями звільнених та прифронтових територій, допомагає переселенцям, підтримує медичні заклади. Понад 300 тонн харчів та товарів першої потреби закупила для українців

PIN-UP Ukraine профінансувала вивезення до Європи на реабілітацію українських дітей, які перебували під окупацією в Київській області, провела в Одесі благодійний футбольний матч.

Крім того, компанія інвестує у благодійний фонд PIN-UP Foundation, який реалізує програми, спрямовані не лише на надання системної допомоги українцям, а й орієнтованих на відновлення країни після перемоги

— Чи є серед ваших співробітників ті, хто захищає Україну на фронті?

— Так. Сьогодні кожен співробітник PIN-UP Global робить свій внесок у наближення перемоги та підтримку держави. Хтось захищає Україну від ворога на фронті, хтось — пішов у волонтери. Решта команди допомагає та підтримує ринок праці й державу тим, що продовжує працювати на місцях. Відзначу, що ми зберегли всі робочі місця і заробітну плату тим співробітникам, які пішли воювати чи займаються сьогодні волонтерством.

— Останні роки український ринок праці зазнав колосальних змін. Спочатку коронокриза, тепер — війна. Очевидно, що на ринку відбулася нова розстановка сил, і зараз повернулася ера роботодавця. Чи можна сказати, що боротьба за таланти завершена і компаніям тепер буде простіше шукати співробітників?

— Це точно не про PIN-UP. Ми ніколи не будемо займати позицію «над». Ми за партнерство та співпрацю, завжди хочемо бути в рівних умовах. Це наш погляд на те, як вибудовувати довгострокові відносини, адже ми хочемо працювати «в довгу».

— Враховуючи виклики, що з ними стикнувся український бізнес, яким буде ринок праці у довгостроковій перспективі? Чи справдяться прогнози про те, що, наприклад, скоро багато професій зникнуть?

— Звісно. Все трансформується, автоматизація допомагає думати швидше, масштабніше.

— Що вас особисто мотивує працювати у PIN-UP Global далі та яку пораду ви б дали своїм колегам HRD у цей нелегкий для ринку праці період?

— Ми маємо дуже багато планів розвитку, нам ще будувати й будувати. Ось це мене й мотивує: робота з постійним викликом, безперервний професійний розвиток. Озираючись назад, мене завжди дивує те, скільки всього вже зроблено, і за які терміни.

Порада? Думаю, кожен сам знає, як розвивати свою компанію. А ось, чого хотілося б для українського бізнесу? Щоб у кожній компанії була повага до своїх співробітників, фокус на їхній розвиток та бажання вибудовувати корпоративну культуру з великої літери.

— І насамкінець. Минулого року ви були членкинею журі «Премії HR-Бренд Україна 2022». Які у вас були очікування і які отримали враження від події та кейсів компаній?

— Насамперед я хотіла сформувати деякий зріз по Україні — що відбувається, як змінюються цінності, сам ринок праці, як на нас усіх впливає війна, з якими основними викликами зараз працюють мої колеги. І мої очікування справдилися. Ця інформація допомогла мені спрогнозувати нові тенденції ринку.

Під час роботи з проєктами номінантів виділяла саме антикризові та форс-мажорні кейси, адже, як я зазначала на початку, професійне зростання, повага та турбота про співробітників — не просто слова для мене, а цінності, які тісно вплетені в робочі процеси.

Загалом хочу відзначити важливість Премії в такий непростий час для України та бізнесів загалом. Ви надихаєте і мотивуєте на нові звершення та даєте надію на світле майбутнє українського бізнесу після перемоги.

GRC logo
РОС

Допомога

телеграм чат
вайбер
Робота у містах
Прайс-лист
telegram link logotelegram link logo
© 2024 Група компаній grc.ua