Unilever

Киев
www.unilever.com
Сферы деятельности

Продукты питания

Товары народного потребления (непищевые)

Unilever

Знайомтесь — Unilever

Щодня у всьому світі люди найрізноманітніших професій і різного віку користуються продукцією компанії Unilever.

В Україні компанія діє вже 25 років, і представлена центральним офісом в м. Києві, регіональними офісами і чайною фабрикою в смт. Гостомель.


Торгівельні марки, яким довіряють

Нашим торгівельним маркам довіряють: більш ніж 150 мільйонів разів на день споживачі усього світу обирають нашу продукцію. Як одна з найбільших та найуспішніших компаній з виробництва товарів щоденного попиту в усьому світі, ми прагнемо постійно вдосконалюватися, тому уважно вивчаємо побажання споживачів.

400 брендів по всьому світу, серед яких Lipton, Axe, Dove, Rexona, Timotei, Domestos.

Ми створюємо продукцію, що допомагає нашим споживачам відмінно себе почувати, чудово виглядати та отримувати від життя більше задоволення. Портфель торгових марок Unilever в Україні включає в себе такі відомі бренди харчової продукції: майонези Hellmann’s, приправи, супи та основи для приготування гарячих страв Knorr, чай «Бесіда», Brooke Bond і Lipton, а також популярні торгові марки засобів особистої гігієни і побутової хімії: косметичні засоби Dove, «Чистая линия», «Бархатные ручки», «Сто рецептов красоты» та ін., засоби по догляду за волоссям Clear vita ABE, Dove, Sunsilk, Timotei, дезодоранти Axe, Dove, Rexona і «Чистая линия», дезінфікуючі засоби та засоби для чищення Cif, Domestos та Glorix.

Місія

Наше бачення полягає в тому, щоб розвивати бізнес, скорочуючи наш вплив на навколишнє середовище і розширюючи наші позитивні соціальні ініціативи.

Прислухаючись до наших покупців

Світ, у якому ми здійснюємо свою діяльність, постійно змінюється. Змінюються звички, потреби, смаки наших споживачів. Ставлячи перед собою мету допомагати людям у їхніх щоденних турботах, Unilever використовує всі засоби, щоб іти в ногу з часом: у компанії розробляються нові торгівельні марки, удосконалюються ті, що вже існують, налагоджуються ефективніші способи виробництва.

Ми використовуємо наші ключові переваги:

  • Глибоке розуміння локального ринку і орієнтація на місцеві традиції.
  • Використання експертизи світового класу для задоволення потреб покупців в кожній окремо узятій країні.Наш асортиментний профіль включає як відомі у всьому світі товари, так і торгівельні марки, спеціально розроблені відповідно до потреб місцевого ринку.

Прислухаючись до наших співробітників

Приділяючи велику увагу продуктивності та ефективності, ми підтримуємо наших співробітників у їхньому прагненні ділитися свіжими ідеями та новими поглядами, впроваджувати їх у практику, зосереджуючись на результатах, що досягаються.

Разом із цим ми відчуваємо глибоку відповідальність перед суспільством, для якого працюємо. Ми вимірюємо успіх не лише фінансовими показниками. Для нас важливе й те, яким чином ми досягаємо результату. Ми робимо все для чесного ведення бізнесу — з повагою ставлячись до наших співробітників, наших споживачів, наших інвесторів і навколишнього світу.

Компания не разместила информацию об открытых вакансиях.