Головна Каталог Компанії
ГалузіРегіониКомпанії

Шукати за компаніями

Ciklum11 786 вакансій

Сиклум (www.ciklum.com) — это международная IT-компания, которая создает программное обеспечение и предоставляет услуги и решения в различных сферах бизнеса и технологий. Более 3000 IT-cпециалистов компании работают напрямую со всемирно известными клиентами в центрах разработки в Украине, Беларуси, Польше и Испании.

Как сотрудник компании, вы сможете повысить свой профессиональный уровень, работая в международных командах, участвовать в процессе принятия решений, получать осязаемый результат и воплощать свои идеи. Наша бизнес-модель основана на партнерстве, которое подразумевает непосредственную работу с клиентом, доверие и возможность влиять на бизнес заказчика.
В Сиклуме вы будете экспертом в международном сообществе классных специалистов, которые развивают свои таланты и приносят настоящую пользу обществу. Компактный кардиомонитор для детского кардиологического центра, «умный» дефибриллятор, победитель IoT World Hackathon в США, являются примерами впечатляющих проектов, осуществленных сотрудниками нашей компании.

Присоединяйтесь к нам, чтобы создавать свое будущее, находиться на острие мировых тенденций и быть готовым к вызовам завтрашнего дня.

GlobalLogic — компанія групи Hitachi, лідер у сфері цифрової інженерії. Для більш ніж 300 клієнтів ми проєктуємо і створюємо інноваційні продукти, платформи і цифрові рішення для сучасного світу. Центральний офіс GlobalLogic знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. Ми маємо глибоку експертизу в створенні продуктів для компаній різних галузей, але особливо у сферах комунікацій, фінансових послуг, автопрому, охорони здоров’я, технологій, медіа і розваг, промисловості, а також в embedded-розробці.

Важко стати першими. А ще важче — утримувати лідерство. Та «ПриватБанку» це вдається.

 

Ми першими в Україні запустили Apple Pay та увірвалися до топ-країн за кількістю розрахунків. Ми розвиваємо нові електронні сервіси, впроваджуємо інновації та технологічні можливості, що недоступні для клієнтів інших фінансових установ. Ми перетнули позначку у 8 мільйонів унікальних користувачів Приват24 та 6 мільйонів користувачів додатка Privat24.

 

Ми — перший банк за розміром активів, і Міністерство фінансів у 2018 році визнало ПриватБанк лідером банківського сектора та найприбутковішою фінансовою установою.

 

Ці цифри — не суха статистика для звітності. Це заслуга кожного із співробітників банку — усіх професіоналів команди ПриватБанку. Чекаємо на тебе, ставай частиною нашої великої сім'ї.

 

 4Service Group

Международная исследовательская компания по управлению и построению Customer Experience (СХ). 4Service Group реализовано 2500+ комплексных проектов оценки качества сервиса и улучшения клиентского опыта «под ключ» в сетевых компаниях: банках, аптеках, ресторанах, АЗС, ритейл + государственный сектор.
21 год экспертизы в 55 странах мира, в 8 из которых имеет офисы (Австрия, Украина, Румыния, Грузия, Азербайджан, Казахстан, Болгария, Турция).

4Service - это крепкая надежная умная высокотехнологичная опора для бизнеса многих компаний в Украине и в мире.
Ключевые продукты и услуги: Market Research (в том числе HR Research), Mystery Shopping, CX Консалтинг и Аналитика, инновационный сервис обратной связи Sarafan.

ФАКТИ ПРО NOVUS

з 2009 року

більше 85 магазинів

23 власні торговельні марки

13 000 SKU - імпорт NOVUS

Ø   50 000 найменувань продукції

Ø   200 000 покупців щодня

Ø   150 000 км. м. торговельної площі

 

МІСІЯ ТА ЦІННОСТІ

Наша МІСІЯ — Зробити покупку зручною, доступною  та корисною для кожного з нас.

Наше БАЧЕННЯ — Бути лідером роздрібної торгівлі.

Наші цінності:

Турбота — для нас Клієнт у фокусі, ми детально живемо досвідом наших Клієнтів, тому знаємо ті  місця, на які слід звернути увагу та покращити.  Тільки завдяки  професійній команді все це можливо реалізувати, тому ми створюємо можливості для росту і розвитку кожного співробітника.

Надійність — ми надійний партнер і роботодавець із міжнародним досвідом, чесний, стабільний, на якого можна покластися.

Раціональність — здоровий глузд у всіх наших діях.

 

ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ

 

NOVUS — це європейська мережа супермаркетів, яка динамічно розвивається і орієнтована на високі стандарти якості роботи і обслуговування клієнтів.

Свіжість:

Ми гарантуємо, що вся продукція у мережі найвищої якості і завжди свіжа.

У всіх магазинах торговельної мережі діє постійна знижка -40% на продукцію кулінарії (після 21:00) – це зроблено, щоб ми могли пропонувати покупцям щодня виключно свіжу продукцію.

 

Зручність:

Зручне місце розташування, великі території для паркування, просторі зали для комфортного здійснення покупки. Все, що мені потрібно, знаходиться в одному магазині.

 

Асортимент:

Власне виробництво, імпорт NOVUS і розширений асортимент приваблюють все більше покупців.

NOVUS — лідер довіри, який піклується про клієнтів щодня, пропонує широкий асортимент товарів, який задовольнить, навіть, найвибагливіших покупців.

23 власні торговельні марки, понад 1 800 SКU

 

АСОРТИМЕНТ: понад 50 000 найменувань товарів, 659 товарних категорій:

Товари власного імпорту: понад 55 країн, 7,5 тыс SКU, 700 ексклюзивних позицій. Власне виробництво: понад 2 000 асортиментних позицій.

Щорічно випускається понад 360 новинок.

 

 

КОМАНДА NOVUS — ВАРТОВІ ДОВІРИ

Кожен працівник виконує свою роботу якнайкраще, щоб дбайливо оберігати найцінніший здобуток NOVUS – довіру наших Клієнтів до якості продукції та до якості обслуговування у наших магазинах. Ми розуміємо, що працюємо для людей, і від нашої роботи залежать не тільки позитивні чи негативні емоції, а й стан здоров’я наших Клієнтів, адже ми маємо справу з продуктами харчування. Клієнти обирають наш магазин знову і знову, оскільки довіряють нам. Кожному з нас необхідно працювати так, щоб ця довіра з кожним днем збільшувалась і міцніла – бути справжніми Вартовими довіри.

У досягненні цілей Вартовому допомагають корпоративні компетенції: відповідальність, орієнтація на результат, командний дух, системне мислення та інноваційність. У своїй щоденній роботі Вартовий

керується цінностями NOVUS: турботою, надійністю і раціональністю.

 

 

КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА КОМПАНІЇ ЧЕРЕЗ ЦІННОСТІ NOVUS

ТУРБОТА ПРО ПЕРСОНАЛ

Компанія забезпечує працівників усім необхідним для виконання функціональних обов’язків.

Компанія забезпечує харчуванням співробітників магазинів та розподільчих центрів (РЦ).

Компанія надає гуртожитки для тимчасового проживання працівників з інших міст.

Компанія надає співробітникам програму лояльності та подарункові бонуси, якими можна скористатися у всіх магазинах торгівельної

мережі NOVUS.

Компанія проводить навчання своїх співробітників на постійній основі.

Компанія мотивує лінійний та адміністративний персонал. Запроваджена мотиваційна система для лінійного персоналу, а також мотивація за

досягнення ключових показників ефективності для адміністративного складу.

Компанія підтримує внутрішні та зовнішні соціальні програми та заходи за напрямками «Здоров’я» та «Діти».

 

Компанія орієнтована на розвиток та зростання своїх співробітників і вірить, що це — ефективний шлях для досягнення поставлених бізнес-цілей.

Більше 70% керуючих магазинами зросли до посади у Компанії, понад 45% усіх вакансій закриваються внутрішніми кандидатами.

Компанія інвестує в розвиток навчання працівників у двох форматах:

- онлайн (Корпоративний університет NOVUS BUSINESS ART)

- оф лайн (Система дистанційного навчання СУПУТНИК) .

 

Про Корпоративний університет NOVUS BUSINESS ART

Мистецтво бізнесу NOVUS ми поширюємо серед персоналу

Компанії у нашому Корпоративному університеті NBA – NOVUS BUSINESS ART, офіційне відкриття якого відбулось 20 березня 2019 року.

«Магістратура ефективного керівника» — для керуючих магазинами та РЦ.

«Територія розвитку» — для адміністративного складу магазинів та РЦ, завідувачів виробництвами.

«Школа розвитку» — для лінійного персоналу ТЦ та РЦ.

Факультети університету працюють для різних категорій співробітників:

 

Система дистанційного навчання (СДО) СУПУТНИК – це інтерактивна

інтернет-платформа, на якій співробітники у зручний для них час

можуть отримувати необхідні знання з «Бази знань NOVUS» та корисних

ресурсів. 8 сучасних навчальних класів із встановленим необхідним обладнанням для ефективного навчання.

 

У Компанії діє програма «УСІ СВОЇ» — корпоративна система знижок на різноманітні товари і послуги від компаній-партнерів. На великий перелік послуг пропонується спеціальна знижка тільки для працівників NOVUS (придбання мобільних приладів, білети до кінотеатру, туристичні подорожі, послуги автосалонів, медичних центрів, тощо). Також за цією програмою працівники можуть ділитися один з одним своїми особливими привілеями

(знижками, спец пропозиціями).

 

Корпоративні традиції NOVUS

Для підтримки корпоративної культури Компанія проводить різноманітні внутрішні активності: святкування Дня народження Компанії, новорічні

корпоративні заходи, святкування 8 березня, Дня вишиванки, Дня козака, тощо.

Співробітники Компанії соціально активні та щороку беруть участь у благодійних акціях та проявляють соціальну відповідальність: участь у благодійному марафоні «Пробіг під каштанами», підтримка благодійних ініціатив NOVUS (допомога дитячим будинкам, кардіоцентрам тощо).

Також наші працівники проявляють свою екологічну свідомість, беручи участь у колективному весняному прибиранні та озеленені територій.

 

НАДІЙНІСТЬ КОМПАНІЇ

NOVUS працює в Україні більше 10 років, має солідний досвід на ринку retail та довгострокові плани для подальшого розвитку торговельної

мережі.

Компанія являється надійним роботодавцем і гарантує своєчасність та повноту виплат заробітної платні своїм співробітникам.

NOVUS дотримується високих стандартів виробництва продукції, обслуговування Клієнтів та організації праці для персоналу.

Компанія успішно співпрацює з ЄБРР (Європейським банком реконструкції

та розвитку).

 

РАЦІОНАЛЬНІСТЬ У ДІЯХ КОМПАНІЇ

Керівництво Компанії відкрите до діалогу та зворотного зв’язку від працівників щодо вдосконалення поточних процесів та усунення

неефективних процесів. Компанія готова розглядати та впроваджувати пропозиції працівників, якщо вони мають економічну доцільність чи допомагають розвивати бренд NOVUS.

 

Співробітники своєчасно і відкрито інформуються про значущі події, що відбуваються у Компанії. Внутрішні комунікації є важливим складовим

елементом корпоративної культури: Внутрішній Портал NOVUS — є джерелом усіх важливих новин та іншої актуальної

 

 

Налагоджена ефективна система зворотного зв’язку між керівництвом і працівниками (будь-які запитання працівники можуть надіслати

на електронну скриньку feedback@novus.ua, поставити запитання на корпоративному порталі, у коментарях до інформаційної публікації та

якнайшвидше отримують чіткі та обґрунтовані відповіді від керівництва).

 

 

Компанія підтримує екологічні проекти та ініціативи: сортування сміття, впровадження енергозберігаючого обладнання у магазинах (наприклад, світлодіодне освітлення споживає на 40% менше електроенергії, а нові холодильні та морозильні установки – на 10%). NOVUS використовує екологічні аналоги поліетиленових пакетів, які розкладаються швидше, ніж звичайні.

PROSTOR - національна мережа магазинів краси та догляду, яка широко представлена у 22 регіонах України.

Перший магазин був відкритий у 2005 році у Дніпрі. Сьогодні мережа нараховує понад 350 сучасних магазинів у більш ніж 80 містах України.

Відповідаючи європейському формату drogerie, PROSTOR представляє широкий асортимент товарів - засобів персонального догляду, декоративної косметики, парфумерії, біжутерії та аксесуарів, побутової хімії, товарів для дому, товарів для дітей та багато іншого.

Мережа магазинів PROSTOR була першою серед українських drogerie, асортимент якої поповнився дитячим харчування, що приємно здивувало покупців у яких є маленькі діти.

З самого початку і до сьогодні головний критерій діяльності мережі — це співпраця з ведучими українськими і всесвітньо відомими виробниками, тому на полицях магазинів PROSTOR ви можете зустріти виключно якісний товар.

У 2010 році наша мережа PROSTOR представила власні торгівельні марки і ексклюзивну продукцію.

2013 рік, керуючись сучасним тенденціями та піклуючись про здоров’я покупців, PROSTOR розширює свій асортимент новою категорією товарів – Organika - Натурально! Корисно! Якісно!

Мережа магазинів PROSTOR постіно працює над розвитком та розширенням свого асортименту, та вже сьогодні ми пишаємося тим, що українці обирають нас за:

- широкий вибір якісної продукції;

- професійність продавців-консультантів;

- зручність та комфортність покупок;

- привабливі акції.


Ласкаво просимо до нашої команди PROSTOR!

Публічне акціонерне товариство «Райффайзен Банк Аваль» (скорочена назва — АТ «Райффайзен Банк Аваль») зареєстровано 27 березня 1992 року (до 25 вересня 2006 року — Акціонерний поштово-пенсійний банк «Аваль»).

Із жовтня 2005 року банк став частиною банківської групи Райффайзен Інтернаціональ Банк-Холдинг АГ, Австрія (із жовтня 2010 р. — Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ). Станом на 30 вересня 2017 року Група РБІ володіла 68,28% акцій українського банку, Європейський банк реконструкції та розвитку — 30% акцій.

Широкий перелік стандартних та новітніх банківських послуг надаються більш ніж 2,5 млн. клієнтам Райффайзен Банку Аваль через загальнонаціональну мережу, до якої станом на кінець 2017 року входили 500 відділень по всій Україні.

Райффайзен Банк Аваль залишається лідером із якості обслуговування в українському банківському секторі. За оцінкою компанії GfK-Україна, яка спеціалізується на дослідженні ринків, репутація Райффайзен Банку Аваль перевищує середньоринкову.

Вагомі успіхи банку традиційно визнають і в Україні,

і за її межами впливові видання та експерти, рейтингові компанії, партнери та клієнти

Зокрема, у 2017 році його було названо кращим банком в Україні в межах конкурсу Awards for Excellence 2017 журналу Euromoney, а також кращим українським банком у рейтингу банків світу журналу Global Finance та кращим банком України в рейтингу Europe Banking Awards видання EMEA Finance.

За результатами дослідження «Рейтинг роботодавців України» незалежного джерела опитування Райффайзен Банк Аваль увійшов до 20 найкращих компаній-роботодавців країни.

Банк прагне й надалі підвищувати якість обслуговування клієнтів, використовуючи свій досвід та досвід банків — членів групи Райффайзен Банк Інтернаціональ, а також новітні технології.

ОККО – флагман холдингу OKKO GROUP. До складу компанії, окрім мережі автозаправних комплексів, входять нафтобази, стаціонарні та мобільні лабораторії контролю якості нафтопродуктів та найбільша в Україні мережа закладів харчування у дорозі, які працюють під брендами A la minute, Pasta Mia та Meiwei. Окрім цього компанія займається постачанням природного газу та електроенергії. 

Ключова цінність компанії – люди. 10 тисяч однодумців обрали ОККО як роботодавця, бо є мільйони причин, чому ПРАЦЮВАТИ НА ОККО — ЗАВЖДИ ГАРНА ІДЕЯ. Нам не вистачить часу, щоб перелічити усі, тому коротко розповімо тобі про найголовніше: 

ТУТ ВСЕ НАДІЙНО

Ми хочемо бути для тебе не просто роботою, а надійною підтримкою. Тому офіційно оформлюємо кожного працівника.  Розуміємо, як важливо відчувати стабільність, тому ніколи не затримуємо зарплатню, оплачуємо відпустки, а якщо ти захворієш - витрати покриє  медичне страхування. Бо якщо вже ми знайшли тебе, то хочемо, щоб тобі було добре з нами.           

ТУТ ТВОЯ РОБОТА ВАЖЛИВА                      

Ти і твоя робота мають велике значення не лише для компанії, але й для нашої країни, бо щодня добре виконуючи свою роботу на ОККО, ти допомагаєш мільйонам українців впевнено рухатись вперед. 

ТУТ ПОВАЖАЮТЬ ТВІЙ ЧАС

Ми розуміємо, що ти маєш життя і крім нас і поважаємо це. Тому пропонуємо зручний графік, щоб в тебе був час на навчання чи інші справи. 

ТУТ ВІРЯТЬ В ЛЮДЕЙ

Якщо ти в нашій команді, значить ми віримо, що в тебе все вийде. Але якщо щось піде не так, можеш сміливо розраховувати на допомогу колег чи керівника. Запевняємо, тобі ніколи не відмовлять, бо ти і твоя робота маєте значення.

ТУТ ТИ ЗМОЖЕШ ДОСЯГТИ БІЛЬШОГО

Ставити амбітні цілі — це частина нашої культури. Неважливо, працюєш ти на АЗК чи в офісі, у нас можна почати «з нуля» і дорости до будь-якого рівня. Ми допоможемо з навчанням тим, хто хоче розвиватися та реалізовувати круті проєкти. Завдяки цьому компанія постійно росте, а разом із нею «ростуть» наші люди.

ТУТ ЗАВЖДИ ТЕПЛА АТМОСФЕРА

Ти проводиш з нами більшість свого часу. І ми дуже хочемо, щоб ця «більшість» була щасливою. Тому ми робимо все, щоб в колективі завжди було дружньо та душевно. 

Сьогодні ОККО входить у ТОП найкращих роботодавців країни

Приєднуйся до нашої команди та досягай крутих результатів!

ДТЭК – найбільший приватній інвестор в енергетику України.

Компанія розвиває бізнеси з видобутку газу та вугілля, відновлюванної та теплової генерації електроенергії, розподільчих мереж електроенергії, поставці енергоресурсів клієнтам, провадженю енергоефективніх рішень, електрозарядок для електромобілів, тощо. Напрямок Innovation DTEK впроваджує проекті у напрямку технологічної та цифрової трансформації енергетики, а також управляє інноваційною освітною бізнес-платформою Academy DTEK.

ДТЕК пропонує:

  • Гідні умови. Винагороди і соцпакет формуються прозоро і конкурентоспроможно. Компанія входить в рейтинги найкращих роботодавців країни.
    Навчання і розвиток. У складі компанії створена інноваційна освітня бізнес-платформа Academy DTEK. Щороку більш 85% керівних посад займають внутрішні кандидати.
    Професійний колектив. У компанії працюють більше 80 тис. Співробітників: визнані в енергетиці фахівці і пройшли конкурс молоді таланти.
    Інновації. Стратегія компанії спрямована на інноваційний розвиток. Напрямок Innovation DTEK шукає і впроваджує інновації в енергетиці.
    Внесок в розвиток України. Податкові відрахування компанії складають 24 млрд грн на рік, інвестиції в соціальні проекти в регіонах України - 170 млн грн.
    Внесок в енергонезалежність. ДТЕК щорічно інвестує 20 млрд грн в енергетику України, наближаючи країну до енергонезалежності.

Приєднуйся до команди ДТЕК!

ANCOR - міжнародна стаффінгова група, заснована в 1990 році. ANCOR пропонує клієнтам рішення у сферах аутсорсингу, рекрутменту і консалтингу в Україні, Латвії, Литві, Естонії, Білорусі, Казахстані,   Росії, Таїланді, Узбекистані.  Консолідований оборот компанії за підсумками 2020 року склав 260 млн. євро. Більше 2000 клієнтів, міжнародних та національних компаній, щорічно працевлаштовують за допомогою ANCOR понад 10 000 кандидатів на постійну роботу, а в аутсорсингу і тимчасових проектах послуги надають близько 21 000 співробітників.  
  

У 2021 ANCOR увійшов до Топ-30 світових лідерів за виручкою від послуги професійного рекрутменту (згідно Staffing Industry Analysts)

ANCOR є стратегічним партнером Randstad з 2012 року, а також організатором дослідження Randstad Employer Brand Research в Україні.  
   
Для більш докладної інформації відвідайте ancor.ua  
  
ANCOR в соціальних медіа:  

https://www.facebook.com/ancor.ua/  

https://www.linkedin.com/company/ancor-ukraine/  

https://www.youtube.com/ancorukraine/ 

*«Заборонено отримувати від громадян, яким надані послуги з пошуку роботи і сприянню в працевлаштуванні, інші пов’язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди» (ч.2 ст. 24-1 ЗУ «Про рекламу»).


 ANCOR is an international staffing group founded in 1990. ANCOR offers a variety of solutions in outsourcing, recruitment and consulting to clients in Ukraine, Latvia, Lithuania, Estonia, Bilorus, Kazakhstan, Russia, Thailand and Uzbekistan.  

The company’s turnover in 2020 amounted to 260+ mln. euro.

In 2021 ANCOR was listed in Top 30 Largest Direct Hire Staffing Firms Globally according to Staffing Industry Analysts.

As of 2012 ANCOR has been a strategic partner with Randstad.

Our pages in social media:

https://www.facebook.com/ancor.ua/  

https://www.linkedin.com/company/ancor-ukraine/  

https://www.youtube.com/ancorukraine/ 

*"It is prohibited to receive from citizens who have been provided with job search services and assistance in employment, other related services, fees, commissions or other rewards" (Part 2 of Article 24-1 of the Law of Ukraine "On Advertising").

Головна Каталог Компанії