Мережа «Сільпо» є однією з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Перший «Сільпо» було відкрито 1998 року, а сьогодні близько 260 магазинів працюють для гостей в усіх областях нашої країни. Тільки уявіть: у нашій великій та дружній команді — близько 30 000 співробітників!
Якщо нас хто-небудь запитає, в чому полягає секрет успіху «Сільпо», ми, звичайно, можемо багато розповісти і про філософію компанії, і про її цінності, і про бачення, проте ключову роль у ній відіграють люди, які тут працюють. Саме вони забезпечують високий рівень обслуговування гостей, саме вони приязні й уважні, невпинні і наполегливі, саме завдяки їхній праці та відданості справі українці обрали «Сільпо» найкращою мережею супермаркетів за підсумками премії Retail Awards 2018.
У нас працюють як досвідчені фахівці, так і випускники та студенти без досвіду роботи. Студенти заробляють гроші і будують кар'єру, а випускники можуть обійняти навіть керівні посади. Працюючи в супермаркеті поблизу навчального закладу, дому або гуртожитку, вони мають ще час на розваги. Ми ж розуміємо!)
Ми постійно розвиваємось і пропонуємо вам розвиватись з нами, тож знайомтеся з вакансіями «Сільпо» та приєднуйтесь до нас!
Якщо ви не знайшли бажаної вакансії, заповнюйте анкету на сайті «Сільпо», і ми підберемо роботу, яка максимально відповідає вашим очікуванням, та разом окреслимо ваші кар'єрні перспективи.
З повагою, HR-команда мережі «Сільпо».
ФАКТИ ПРО NOVUS
з 2009 року
більше 85 магазинів
23 власні торговельні марки
13 000 SKU - імпорт NOVUS
Ø 50 000 найменувань продукції
Ø 200 000 покупців щодня
Ø 150 000 км. м. торговельної площі
МІСІЯ ТА ЦІННОСТІ
Наша МІСІЯ — Зробити покупку зручною, доступною та корисною для кожного з нас.
Наше БАЧЕННЯ — Бути лідером роздрібної торгівлі.
Наші цінності:
Турбота — для нас Клієнт у фокусі, ми детально живемо досвідом наших Клієнтів, тому знаємо ті місця, на які слід звернути увагу та покращити. Тільки завдяки професійній команді все це можливо реалізувати, тому ми створюємо можливості для росту і розвитку кожного співробітника.
Надійність — ми надійний партнер і роботодавець із міжнародним досвідом, чесний, стабільний, на якого можна покластися.
Раціональність — здоровий глузд у всіх наших діях.
ПОЗИЦІОНУВАННЯ НА РИНКУ
NOVUS — це європейська мережа супермаркетів, яка динамічно розвивається і орієнтована на високі стандарти якості роботи і обслуговування клієнтів.
Свіжість:
Ми гарантуємо, що вся продукція у мережі найвищої якості і завжди свіжа.
У всіх магазинах торговельної мережі діє постійна знижка -40% на продукцію кулінарії (після 21:00) – це зроблено, щоб ми могли пропонувати покупцям щодня виключно свіжу продукцію.
Зручність:
Зручне місце розташування, великі території для паркування, просторі зали для комфортного здійснення покупки. Все, що мені потрібно, знаходиться в одному магазині.
Асортимент:
Власне виробництво, імпорт NOVUS і розширений асортимент приваблюють все більше покупців.
NOVUS — лідер довіри, який піклується про клієнтів щодня, пропонує широкий асортимент товарів, який задовольнить, навіть, найвибагливіших покупців.
23 власні торговельні марки, понад 1 800 SКU
АСОРТИМЕНТ: понад 50 000 найменувань товарів, 659 товарних категорій:
Товари власного імпорту: понад 55 країн, 7,5 тыс SКU, 700 ексклюзивних позицій. Власне виробництво: понад 2 000 асортиментних позицій.
Щорічно випускається понад 360 новинок.
КОМАНДА NOVUS — ВАРТОВІ ДОВІРИ
Кожен працівник виконує свою роботу якнайкраще, щоб дбайливо оберігати найцінніший здобуток NOVUS – довіру наших Клієнтів до якості продукції та до якості обслуговування у наших магазинах. Ми розуміємо, що працюємо для людей, і від нашої роботи залежать не тільки позитивні чи негативні емоції, а й стан здоров’я наших Клієнтів, адже ми маємо справу з продуктами харчування. Клієнти обирають наш магазин знову і знову, оскільки довіряють нам. Кожному з нас необхідно працювати так, щоб ця довіра з кожним днем збільшувалась і міцніла – бути справжніми Вартовими довіри.
У досягненні цілей Вартовому допомагають корпоративні компетенції: відповідальність, орієнтація на результат, командний дух, системне мислення та інноваційність. У своїй щоденній роботі Вартовий
керується цінностями NOVUS: турботою, надійністю і раціональністю.
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА КОМПАНІЇ ЧЕРЕЗ ЦІННОСТІ NOVUS
ТУРБОТА ПРО ПЕРСОНАЛ
Компанія забезпечує працівників усім необхідним для виконання функціональних обов’язків.
Компанія забезпечує харчуванням співробітників магазинів та розподільчих центрів (РЦ).
Компанія надає гуртожитки для тимчасового проживання працівників з інших міст.
Компанія надає співробітникам програму лояльності та подарункові бонуси, якими можна скористатися у всіх магазинах торгівельної
мережі NOVUS.
Компанія проводить навчання своїх співробітників на постійній основі.
Компанія мотивує лінійний та адміністративний персонал. Запроваджена мотиваційна система для лінійного персоналу, а також мотивація за
досягнення ключових показників ефективності для адміністративного складу.
Компанія підтримує внутрішні та зовнішні соціальні програми та заходи за напрямками «Здоров’я» та «Діти».
Компанія орієнтована на розвиток та зростання своїх співробітників і вірить, що це — ефективний шлях для досягнення поставлених бізнес-цілей.
Більше 70% керуючих магазинами зросли до посади у Компанії, понад 45% усіх вакансій закриваються внутрішніми кандидатами.
Компанія інвестує в розвиток навчання працівників у двох форматах:
- онлайн (Корпоративний університет NOVUS BUSINESS ART)
- оф лайн (Система дистанційного навчання СУПУТНИК) .
Про Корпоративний університет NOVUS BUSINESS ART
Мистецтво бізнесу NOVUS ми поширюємо серед персоналу
Компанії у нашому Корпоративному університеті NBA – NOVUS BUSINESS ART, офіційне відкриття якого відбулось 20 березня 2019 року.
«Магістратура ефективного керівника» — для керуючих магазинами та РЦ.
«Територія розвитку» — для адміністративного складу магазинів та РЦ, завідувачів виробництвами.
«Школа розвитку» — для лінійного персоналу ТЦ та РЦ.
Факультети університету працюють для різних категорій співробітників:
Система дистанційного навчання (СДО) СУПУТНИК – це інтерактивна
інтернет-платформа, на якій співробітники у зручний для них час
можуть отримувати необхідні знання з «Бази знань NOVUS» та корисних
ресурсів. 8 сучасних навчальних класів із встановленим необхідним обладнанням для ефективного навчання.
У Компанії діє програма «УСІ СВОЇ» — корпоративна система знижок на різноманітні товари і послуги від компаній-партнерів. На великий перелік послуг пропонується спеціальна знижка тільки для працівників NOVUS (придбання мобільних приладів, білети до кінотеатру, туристичні подорожі, послуги автосалонів, медичних центрів, тощо). Також за цією програмою працівники можуть ділитися один з одним своїми особливими привілеями
(знижками, спец пропозиціями).
Корпоративні традиції NOVUS
Для підтримки корпоративної культури Компанія проводить різноманітні внутрішні активності: святкування Дня народження Компанії, новорічні
корпоративні заходи, святкування 8 березня, Дня вишиванки, Дня козака, тощо.
Співробітники Компанії соціально активні та щороку беруть участь у благодійних акціях та проявляють соціальну відповідальність: участь у благодійному марафоні «Пробіг під каштанами», підтримка благодійних ініціатив NOVUS (допомога дитячим будинкам, кардіоцентрам тощо).
Також наші працівники проявляють свою екологічну свідомість, беручи участь у колективному весняному прибиранні та озеленені територій.
НАДІЙНІСТЬ КОМПАНІЇ
NOVUS працює в Україні більше 10 років, має солідний досвід на ринку retail та довгострокові плани для подальшого розвитку торговельної
мережі.
Компанія являється надійним роботодавцем і гарантує своєчасність та повноту виплат заробітної платні своїм співробітникам.
NOVUS дотримується високих стандартів виробництва продукції, обслуговування Клієнтів та організації праці для персоналу.
Компанія успішно співпрацює з ЄБРР (Європейським банком реконструкції
та розвитку).
РАЦІОНАЛЬНІСТЬ У ДІЯХ КОМПАНІЇ
Керівництво Компанії відкрите до діалогу та зворотного зв’язку від працівників щодо вдосконалення поточних процесів та усунення
неефективних процесів. Компанія готова розглядати та впроваджувати пропозиції працівників, якщо вони мають економічну доцільність чи допомагають розвивати бренд NOVUS.
Співробітники своєчасно і відкрито інформуються про значущі події, що відбуваються у Компанії. Внутрішні комунікації є важливим складовим
елементом корпоративної культури: Внутрішній Портал NOVUS — є джерелом усіх важливих новин та іншої актуальної
Налагоджена ефективна система зворотного зв’язку між керівництвом і працівниками (будь-які запитання працівники можуть надіслати
на електронну скриньку feedback@novus.ua, поставити запитання на корпоративному порталі, у коментарях до інформаційної публікації та
якнайшвидше отримують чіткі та обґрунтовані відповіді від керівництва).
Компанія підтримує екологічні проекти та ініціативи: сортування сміття, впровадження енергозберігаючого обладнання у магазинах (наприклад, світлодіодне освітлення споживає на 40% менше електроенергії, а нові холодильні та морозильні установки – на 10%). NOVUS використовує екологічні аналоги поліетиленових пакетів, які розкладаються швидше, ніж звичайні.
МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, яка об'єднує понад 26 тисяч співробітників на понад 40 підприємствах у 17 регіонах України та близько 4 тисяч співробітників за кордоном.
Ви точно нас впізнаєте за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа», Qualiko, Ukrainian Chicken, Sultanah, Assilah.
ФАКТИ ПРО МХП:
Наш товар розташований на полицях магазинів у понад 85 країнах світу
Понад 10 власних торговельних марок
Постачаємо м’ясні продукти у KFC і McDonalds
Акції МХП торгуються на Лондонській фондовій біржі
Ми маємо два власних біогазових комплекси
Дізнайтесь про життя компанії на наших ресурсах:
MHP — Many Happy People
Група компаній Нова пошта надає клієнтам – як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, зокрема Нова пошта, Новапей та Нова пошта Глобал.
Нова пошта - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку доставку кожному клієнту - до відділення, поштомату, за адресою - і дозволяє тисячам підприємців створювати і розвивати бізнес не тільки в Україні, а й за кордоном. Новапей - небанківська фінансова установа, розвиває власну міжнародну платіжну систему NovaPay, в рамках якої здійснюються перекази коштів. Нова пошта Глобал розвиває міжнародну партнерську мережу, щоб надавати клієнтам послуги з експрес-доставки не тільки в Україні, а й за кордоном.
Нова пошта - один з найбільших в Україні роботодавців, наразі в компанії працює понад 32 000 співробітників.
Компания «Аптека Низких Ц ТМ» — лидер украинского аптечного рынка, который ориентируется на потребности клиентов.
НАША МИССИЯ — мы улучшаем качество жизни наших клиентов, обеспечивая их потребности и превосходя их ожидания.
НАША ЦЕЛЬ — обеспечивать потребности наших клиентов за счет продажи доступных и качественных медикаментов, внедрение новых технологий, уменьшения времени обслуживания клиентов, повышение эффективности бизнес-процессов, создания партнерских отношений с покупателями, поставщиками и сотрудниками.
НАША СТРАТЕГИЯ
www.aptekanizkihcen.ua
WOG — перша національна мережа автозаправних комплексів гарного настрою. Ми не тільки заправляємо ваші автомобілі гарантовано якісним пальним, ми піклуємося про ваш комфорт і зручність.
Найбільша мережа автозаправних комплексів і найбільший імпортер пального в Україні. Наразі Компанія розвиває унікальну мережу закладів ресторанного типу WOG CAFE при АЗК та за їх межеми.
Ми активно розбудовуємо мережу автозаправних комплексів, що дає можливість нашим клієнтам користуватись послугами WOG по всій території України. Кожен наш автозаправний комплекс формує ставлення споживачів до компанії загалом і створює ключову конкурентну перевагу — лояльність до бренду.
Якщо Ви енергійні, бажаєте працювати, заробляти та розвиватися в успішній компанії — ласкаво просимо в нашу команду!
Фокстрот вже 25 років є одним із лідерів українського ринку рітейлу побутової техніки та електроніки.
Фокстрот — це:
Тільки наші люди гарантовано отримують:
ПУМБ – це великий і надійний приватний банк, який вже більше 30 років працює на українському фінансовому ринку та надає клієнтам високоякісні банківські послуги, сервіс, що постійно удосконалюється, та індивідуальний підхід. ПУМБ входить до ТОП-5 найбільших банків України за версією «50 провідних банків України».
Вже кілька років ПУМБ входить до списку найкращих роботодавців України за різними рейтингам. Також цього року банк увійшов у ТОП-25 найкращих роботодавців для ветеранів за версією Forbes.
Наша команда – це 6,9 тис. співробітників, які мають можливість розвитку, кар’єрного зростання та відчувають всебічну підтримку банку. Від початку війни ПУМБ витратив понад 167 млн грн на матеріальну допомогу працівникам, які опинилися у складних життєвих обставинах. Фонд допомоги мобілізованим співробітникам підтримав колег-захисників на 3 млн грн. Банк проводить програми на підтримку ментального та фізичного здоров’я колег, допомагає повернутися додому працівникам та облаштуватися, а також створює комфортні умови для повернення до роботи мобілізованих колег.
📣Запрошуємо на роботу:
🟠Інженерів-енергетиків
🟢 Електромонтерів
⚪️Контролерів
⚫️Водіїв
⚡️Енергетична компанія «Львівобленерго» у пошуках нових працівників. Наразі колектив львівських енергетиків об’єднує понад 4 тисячі працівників, до нашої команди приєднались більше пів сотні внутрішньо переміщених людей. Разом ми тримаємо енергетичний фронт України та несемо світло 💡людям у найтемніший час.
ПрАТ «Львівобленерго» гарантує своїм працівникам:
💳вчасну виплату заробітної плати;
🛡️соціальний пакет (відпустки, преміювання за ефективність в роботі, лікарняні);
⛑️створення безпечних умов праці;
🎓сучасні форми навчання в системі підвищення кваліфікації.
Робота можлива як у Львові, так і в районах Львівської області.
☎️Додаткова інформація про працевлаштування у «Львівобленерго» за телефоном: 050 317 30 32 (номер доступний для дзвінків, а також повідомлень у Telegram), 050 317-12-73 (Viber).
Приєднуйтесь до команди енергетиків Львівщини!