Оновлено 2 дні тому
34 роки • Київ • готов (а) до переїзду,
Категорія:
- Управління закупівлями
- Повна зайнятість
Стаж: 9 років 6 місяців
Квітень 2022 — Серпень 2023
1 рік 4 місяці
ТОВ "ЕКО-Снек"
Керівник Відділу матеріально-технічного забезпечення
- побудова та керування 1 відділом, 1 людина у впідпоярдкуванні; - робота із поставками від резидентів та нерезелинтів напрямку сировини, функціональних добавок, витратних матеріалів, ЗІЗ, виробничим обладанням, господарчими товарами та канцелярією ТОВ «ЕКО-Снек»; - формування напрямків закупок, принципів закупівельної діяльності; - побудова системи взаємодії із крос-функціональними колегами, розмежування зон відповідальності: - створення Регламенту закупок; - створення технічних завань на ввірені групи закупок, побудова та впровадженян принципів оцінки та відбору постачальників; - диверсифікація ризиків виробництва у ввірених категоріях в умова військового стану; - покращення ліквідності; - систематизація роботи відділу; - розробка та впровадження нових пакувальних рішень для нових експортних ринків.
Січень 2021 — Квітень 2022
1 рік 3 місяці
ТОВ "Сільпо-ФУД"
Начальник Відділу забезпечення витратними матеріалами Департаменту стратегічного сорсінгу
- керування колективом з семи співробітників у 1 відділі; - робота із поставками напрямку витратних матеріалів ТОВ «Сільпо-ФУД»; - побудова категорійних напрямків, формування категотрійних команд; - участь у побудові напрямку власного виробництва кулінарних та кондитерських виробів з боку Відділу постачання; - переведення закупок витратних матеріалів на формульне ціноутворення.
Липень 2020 — Лютий 2021
7 місяців
ПрАТ "МХП"
Начальник Управління децентралізованих закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення
- керування колективом з восьмидесяти співробітників у 12 відділах; - робота із поставками напрямків «Комікормове виробництво та елеватори» холдингу ПрАТ «МХП»; - виведення окремого Відділу закупки послуг, побудова стандартів та вимог до закупки послуг і їх оцінки; - посилення категорізації між відділами та менеджерами по закупках із розрахунку один менеджер на один напрямок для всіх підприємств; - побудова із централізованої закпуки медичних послуг для всіх співробітників холдингу ПрАТ «МХП», розробка системи комерційних медоглядів із повним анамнезом співробітників, запуск розробки системи корпоративного медичного страхування співробітників; - реформування системи управління робочим капіталом, побудова відділу реалізації неліквідних залишків та відходів виробництва ПрАТ «МХП», розробка регламенту і механізмів реалізації та взаємодії.
Січень 2019 — Серпень 2020
1 рік 7 місяців
ПрАТ "МХП"
Начальник Управління проектів Департаменту матеріально-технічного забезпечення
- керування колективом з дев’яносто двух співробітників у 28 відділах; - реформування регіональних відділів постачання з метою підвищення їх ефективності, створення спеціалізованих центрів постачання, введення категорійного розмежування роботи менеджерів; - робота із поставками напрямків «Рослинництво та тваринництво» холдингу ПрАТ «МХП»; - розробка і впровадження регламентів взаємодії постачання із крос-функціональними відділами, побудова процесів закупки відповідно до заявочних компаній на плановій основі; - участь у автоматизації обліку та документообігу для спрощення процесів, побудови звітності та аналітики; - реформування системи закупок реклами та рекламних послуг, побудова ефективної системи взаємодії із замовниками та виконавцями, переведння закупок на планову основу; - реформування системи закупок будівельних матеріалів та послуг, централізація даних напрямків закупок, побудова єдиного механізму взаємодії, визначення єдиних стандартів якості та вимог до даних послуг; - реформування системи закупок послуг соціальної сфери централізація даних напрямків закупок, побудова єдиного механізму взаємодії, визначення єдиних стандартів якості та вимог до даних послуг; - ценралізація закупок надання сількогосподарських послуг. Розробка і впровадження регламентів взаємодії, визначення ключових показників ефективності. Розробка і проведення тендерів, контроль їх виконання, аналіз ефективності, участь у прийнятті рішень за їх резульатами. Побудова довгострокових відносин із стратегічними партнерами; - централізація постачання всіх підприємств холдингу кейтериінговими послугами, введення єдиних корпоративних стандартів харчування; - централізація постачання всіх підприємств холдингу спецодягом, розробка механізму формульного ціноутворення на спецодяг, введення єдиних корпоративних стандартів відповідно до вимог умов експлуатації, вітчизняного та світового законодавства у галузі охорони праці; - участь у будівництві нових заводів з боку Департаменту матеріально-технічного забезпечення, обробка ринку інжинірингових, проектних та будівельних послуг, укладання договорів, координація процесу поставок і надання послуг.
Лютий 2018 — Лютий 2019
1 рік
ПАТ "МХП"
Начальник Управління прямих закупівель Департаменту матеріально-технічного забезпечення
- керування колективом з тринадцяти співробітників у 4 відділах; - керування роботою чотирьох окремих відділів: відділу постачання таропакувальних матеріалів, відділу постачання лабораторних та ветеринарних препаратів, відділу складського господарства, відділу енергоресурсів; - побудова закупівельної роботи із постачальниками на відносинах «прозорого» ціноутворення за прямими контрактами без проведення тендерних процедур; - робота із поставками напрямку «Птахівництво» холдингу ПрАТ «МХП»; - побудова партнерських відносин із лідерами ринку у сфері сервісного обслуговування по непрофільних групах закупок: доставка, супутні товари для бізнесу, продукти харчування, тощо; - побудова логістичної системи забезпечення виробництв фінальних птахофабрик; - участь в реформуванні довіднику номенклатури ТМЦ з метою побудови нових систем звітності; - впровадження регламентів контролю приймання поставок по кількості та якості; - участь у розробці Регламенту закупівельної діяльності ПАТ «МХП»; - участь у розробці та впровадженні нових альтернативних ТМЦ відповідно до ребрендингу, зниження собівартості для підняття рентабельності та підвищення споживчих властивостей кінцевого продукту; - побудова системи постачання виробництв ПАТ «МХП» товарами вітчизняного виробництва сертифікованими за міжнародними системами якості та безпечності.
Листопад 2016 — Березень 2018
1 рік 4 місяці
ПрАТ «Миронівський хлібопродукт»
Начальник відділу складського господарства Департаменту матеріально-технічного забезпечення
- керування колективом з трьох співробітників; - керування роботою трьох окремих складів: складу ІТ техніки, складу рекламних матеріалів, складу канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії; - ведення постачання по групах: канцелярські товари, господарчі товари, побутова хімія, ІТ обладнання, рекламні матеріали та пакувальні матеріали; - розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру; - укладання договорів та специфікацій із постачальниками; - побудова та налагодження роботи складів ІТ техніки, рекламних матеріалів, канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, розробка і впровадження регламентів та стандартів їх роботи; - налагодження та оптимізація обліку основних засобів та рекламних матеріалів; - ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій; - безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку
Січень 2015 — Грудень 2016
1 рік 11 місяців
ПАТ «Миронівський хлібопродукт»
Менеджер з постачання Департаменту матеріально-технічного забезпечення
- ведення постачання по групах: канцелярські товари, господарчі товари, побутова хімія - аналіз ринку, пошук нових постачальників, залучення нових постачальників до співпраці, підтримка та налагодження партнерських відносин із існуючими постачальниками; - практичне тестування потенційних постачальників в офісі, підбір нових ТМЦ-аналогів, переведення безальтернативних закупок в категорію альтернативних; - розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру; - укладання договорів та специфікацій із постачальниками; - забезпечення потреб офісу вчасно і в повному обсязі всіма необхідними ТМЦ, розробка планів-графіків поставок на підставі наданих заявок, забезпечення максимальної оборотності складських запасів, контроль за утворенням неліквідних залишків; - розробка технічних завдань для автоматизованої системи обліку канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, координування побудови системи автоматичного обліку, впровадження автоматизованої системи обліку; - побудова роботи складу канцелярських та господарчих товарів, побутової хімії, розробка і впровадження регламентів та стандартів роботи; - ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій; - безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку;
Лютий 2014 — Лютий 2015
1 рік
ПАТ «Миронівський хлібопродукт»
Менеджер з постачання пакувальних матеріалів Департаменту матеріально-технічного забезпечення
- ведення постачання по групах: таропакувальні матеріали, харчові добавки та спеції, спецодяг та засоби індивідуального захисту; - аналіз ринку, пошук нових постачальників, залучення нових постачальників до співпраці, підтримка та налагодження партнерських відносин із існуючими постачальниками; - практичне тестування потенційних постачальників на виробництві і в офісі, підбір нових ТМЦ-аналогів, переведення безальтернативних закупок в категорію альтернативних; - розробка тендерних завдань, організація та проведення тендерів, участь у прийнятті рішень за результатами тендеру із аргументованим відстоюванням рішення, аналіз результатів проведеного тендеру; - укладання договорів та специфікацій із постачальниками; - забезпечення потреб виробництва вчасно і в повному обсязі всіма необхідними ТМЦ, розробка планів-графіків поставок на підставі факту виробництва та плану продажів, забезпечення максимальної оборотності складських запасів, контроль за утворенням неліквідних залишків; - ведення звітності по кредиторській заборгованості, контроль своєчасності оплат, недопущення утворення штрафних санкцій; - безпосередня участь у розробці шаблонних договорів, специфікацій та вимог до закупівельної діяльності, координування процесу їх розробки та оперативне коригування відповідно до вимог українського законодавства та ситуації на ринку
Про мене
- - створення з нуля п’яти Регіональних центрів постачання для забезпечення 19 підприємств ПрАТ «МХП»;
- - виведення непрофільної діяльності на послуги аутсорсингу без погіршення якості;
- - реформування системи управління робочим капіталом, побудова процесів із реалізації неліквідних залишків, відходів виробництва;
- - створення єдиного ефективного механізму взаємодії Замовника, Виконавця та Постачальника , участь у розробці та провадженні Регламенту закупівель ПрАТ «МХП»
- - розробка, затвердження та впровадження системи формульного ціноутворення для довгострокової співпраці без проведення тендерів із стратегічними Партнерами-Постачальниками;
- - розробка та завтердження , впровадження єдиних у ПрАТ «МХП» корпоративних стандартів та вимог до однотипної продукції для створення «портфельних» закупок;
- - побудова Відділу закупок , створеня Регламенту закупок та впровадженян системи закупок кондитерського виробництва з 0
Освіта: Магістр
2011
Донбасский государственный технический университет
економіка підприємства
Магістр
Керування авто
Права категорії B (B1).
Дозвіл на роботу, час на дорогу
Бажаний час на дорогу: будь-який
Не готов(а) до відряджень